Pagina's

zaterdag 27 januari 2018

DTCF: Anything goes Zwanger #01

Hoi allemaal/ Hi everybody,

Vandaag start alweer een nieuwe challenge op het blog van Craftyfriendschallengeblog. Het thema is deze komende twee weken: Alles mag.
Onze sponsor is Toadstool Printables. De winnaar mag zelf 3 digi's uitzoeken.
Ik heb dit keer een kaart gemaakt met een stans voor een zwangere collega.
https://www.etsy.com/uk/shop/ToadstoolPrintables



Today starts a new challenge over at Craftyfriendschallengeblog with our theme: Anything goes. Our lovely sponsor is this time Toadstool Printables. The lucky winner will recieve 3 digi's of their choice.
This time I made a card for a pregnant collegue.



2 opmerkingen:

  1. Hoi Linda,
    ik zag op het blog je kaart! Was je hem hier vergeten, of mag je hem alleen op het challengeblog laten zien?
    Fijn dat het kleine cadeautje aankwam. Ik hoop een beetje heel, want mijn zoon bracht het naar de brievenbus en die is soms een beetje onhandig... Fijn dat je veen meldde dat het overgekomen is.
    Geniet maar lekker van Zoe!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi GerJanne,
      Ik begreep je berichtje niet helemaal maar ik was inderdaad de foto van mijn kaart 'vergeten' in dit bericht te zetten dus fijn dat je mij berichtte hierover. Alleen.. Ik ben niet LindaCrea die een dochtertje heeft gekregen haha. Dus vandaar dat ik je berichtje even een paar keer moest lezen. Toen ik de naam Zoë las snapte ik het pas ;)
      Groetjes, Linda

      Verwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda