Pagina's

vrijdag 22 december 2017

Handlettering #03

Hoi allemaal,

Ik heb de smaak te pakken :)
Terwijl ik mijn surprise af had moeten maken ging ik eerst deze quote handletteren :D Het is maar net waar je je prioriteiten legt hè? ;)
Tsja... Ik zal maar zo zeggen..
Ik kwam de quote tegen en die kun je niet pas eind december maken en dan ophangen dus dat moet dan zo snel mogelijk. Dat ben je vast met mij eens haha.
Daarom kreeg hij voorrang op de surprise (met Don de voetballer erop) die af moest dat weekend (erg hè?)
Tsja ik ben gewoon niet zo dol op die Sinterklaas tijd op school dus ging ik alles wat daarmee te maken had gewoon lekker uitstellen tot het aller aller allerlaatste moment.

Maar goed, ik ging aan de slag en nu hangt hij al heerlijk een poos te pronken op mijn prikbord.
Ik ben dol op die turquoise kleur dus ik besloot die te combineren met het mooie zwart/wit.
Ooit heb ik van mijn oma zo'n vierkant groot aquarelle blok gekregen en die kwam nu goed van pas :)

Zo kon ik lekker groot werken.
Helaas is het wel savonds gemaakt en gefotografeerd dus sorry voor de slechte kwaliteit.
Op het moment dat ik dit bericht schrijf hoost het ook van de regen dus er zit geen betere poging in dit keer ;)


Ook voor dingen in mijn bedrijf probeer ik handlettering te combineren zoals bijvoorbeeld bij nieuwe planners maken om te zien wat ik allemaal van plan ben het komende jaar.

Fijne week!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda