Pagina's

zaterdag 30 december 2017

DTCF: Girl/ Meisje



Hoi allemaal/ Hi everybody,

Vandaag start er weer een nieuwe uitdaging op het CraftyFriendsBlog.
Ons thema is deze keer: meisje.
Dus maak een kaart of creatie voor een meisje.
Volgens mij kan iedereen zijn hart wel ophalen met dit thema want er zijn zoveel super leuke meisjes afbeeldingen.
Today starts a new challenge over at the CraftyFriendsBlog and our theme is 'for a girl!' 
I think everybody knows what to do with that right? I love this kind of themes because there are so much cute images for girls to work with. 


De sponsor is deze keer Sherri Baldy en de random winnaar krijgt 3 vooraf geselecteerde digitale stempels. Our sponsor is Sherri Baldy. The random winner will recieve 3 lovely digital stamps. To see which stamps: check out our mainblog for further details.



Ik koos dit keer op een Snoesje stempel te gebruiken en wel in 2 variaties uit te werken.
Ze zijn allebei zo anders. Leuk hè? Welke heeft je voorkeur? 
Ik ben benieuwd naar jullie creaties! Veel plezier
I used a Snoesje stamp by Marianne Design and I made 2 different cards with the same stamp. Do you like them? They are both so different.
I love to see what you all will create in this challenge. Enjoy!








3 opmerkingen:

  1. Hoi Linda wat een leuke kaartjes heb je weer gemaakt .
    Een gezellig gezond en natuurlijk creatief 2018
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk kaartje. Mijn beste wensen voor het nieuwe jaar 
    Stunning card. My best wishes for the New Year 

    Claudia

    http://creativesketchygirls.blogspot.be/
    http://knutselmeisjes.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Thanks Linda for creating your gorgeous DT cards for our latest challenge at Crafty Friends Challenge Blog... I love it. I am so pleased you are on our Team. Happy New Year.

    Crafty Hugs
    Diane Louise
    [Team Leader for Crafty Friends Challenge Blog]

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda