Pagina's

zaterdag 9 december 2017

Babyboy 2017 #04


Hoi allemaal/ Hi everybody,

Hier ben ik met nóg een babykaartje.
Eerst dacht ik... hmm jammer dat die plaatjes zo klein zijn.. wat ga ik er verder bij doen?
Maar uiteindelijk lag er een hoop op tafel en met wat schuifwerk was er genoeg om uit te kiezen.
Wie wat bewaard die heeft wat, want het blauwe bloemetje links bovenin is een oude punaise waarvan de pin was afgebroken maar ik vond het zonde om hem weg te gooien.

Het mooie designpapier heb ik eigenlijk nog veel te weinig gebruikt. Dus dat komt op mijn to do/ to make list voor de kerstvakantie ;)



Here am I again with another babycard.
At first I thought... This cardtopper is so small, with what should I fill the rest of the card.
In the end there was a bunch of stuff laying down on my table to pick from :)
Even an old pushpin without the pin (in the left upper corner).

I love this beautiful design papers but I didn't work much with it YET. This will be a nice to do/to make item on my holiday list ;)



Fijn weekend!
Have a nice weekend!

1 opmerking:

  1. Hoi Linda, wat gaaf! Ik vind de plaatjes juist vaak wat groot. Grappig! Als je morgen even bij mij komt kijken, zie je wat ik bedoel.
    EN dank je voor de uitleg op mijn blog. Wat mooi, een RT bedrijf van jezelf. Ben benieuwd of je veel klantjes zult hebben!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda