Pagina's

zaterdag 21 mei 2016

Daisy is knitting #1


Hoi allemaal/ Hi everybody,

Ruim een jaar geleden maakte ik deze kaart maar ik heb 'm nog nooit laten zien. 
Ik las op het Don&Daisy blog dat deze lieve schatjes met pensioen gaan en nu hun laatste challenge hebben.
Vorig jaar haakte ik meer dan in heel het afgelopen jaar (schaam schaam). Ik heb deze dame ooit gekocht omdat ik haar zo schattig vond. Ik zag mij zelf al zitten net als Daisy.
Nu Daisy toch met pensioen gaat kan ze hier eeuwig mee verder ;)

 

A year ago I made this card but I've never showed it here before.
I red on the Don&Daisy blog that Don&Daisy are going to retire. So this time it's their last challenge on their blog. This is what Daisy can do when she's retired ;)
MD products:
DDS3316
PK9085
PK9108
EC0147
LR0326

Challenges:









6 opmerkingen:

  1. Hi Linda,

    Ja Daisy kan breien tot ze een ons weegt want ze gaan dus voor 100% met pensioen. Er komt nul, noppes, nada meer en ik vind het absoluut NIET leuk want ik vond ze enig vanaf de eerste dag!
    Leuk dat je mee doet bij onze laatste challenge, veel succes!

    xx Irene (D&D DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een liefje.....heel leuk gedaan en ze kan nu lekker verder breien als ze met pensioen is gegaan.
    Fijne zondag, xx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje geworden en leuk dat je mee doet aan onze laatste Challenge op de Don & Daisy blog.
    Groetjes van Judith * DT team

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze kan heel wat afhaken en breien nu ze met pensioen gaat! Leuke kaart!
    Dank je wel voor het meedoen met de laatste challenge
    Gr Wybrich
    DT D&Dblog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Pretty creation! Thanks for sharing with us at Chocolate, Coffee & Cards!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtige kaart en hele mooie kleuren.
    Gezellig dat je meedoet met deze laatste challenge.
    Lieve groetjes, Marleen
    Don & Daisy blog

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda