Pagina's

maandag 18 april 2016

Daisy danst #1


Hoi allemaal/ Hi everybody,

Jaja vandaag alweer een kaartje van mij :)
Weer wil ik op de valreep mee doen bij MTS.
Ze hebben een simpele sketch die ik leuk vond voor een vrolijke lente- achtige verjaardagskaart. Want zeg nou zelf... van al die bloemetjes word je toch vrolijk?

Dus hier is 'ie dan: de sketch met uitwerking:


Yes I know... another card from my side ;)
Again I want to participate near deadline time at MTS.
They have this simple fun sketch and this is what I made of it:
MDproducts:DDS3329
PB7046
PB7047
PL1524
Challenges:

  • MTS- sketch
  • D&D- Het is lente- 2e kaart
  • MDKD- Anything goes- option Blumen (3rd card)
  • MDD- Anything goes



5 opmerkingen:

  1. Leuke kaart Linda en succes met de challenge
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit kaartje is echt een leukerd.
    Leuke uitwerking van de sketch.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vielen Dank fürs Mitmachen und viel Glück bei Match the Sketch. lg Fanny (www.stampinwithfanny.de)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. He nog een Daisy kaartje :) leuke lay out ook Linda, nogmaals succes bij MDD tot snel, Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie warme kaart Linda!
    Gezellig dat je nogmaals meedoet met onze challenge.
    Lieve groetjes, Marleen
    Don & Daisy blog

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda