Pagina's

vrijdag 11 december 2015

DTCCC: Winter


Hoi allemaal/ Hi everybody,

Wat vliegt de tijd! Alweer twee weken geleden sinds mijn laatste blogpost (ik moet me gaan schamen). Nog 1 weekje en dan lekker kerstvakantie.
Dus dan is de rust voor mij weer even wedergekeerd.

Vandaag startte op het Creative Corner Challengeblog een nieuwe uitdaging: Winter.
Dit keer een uitdaging zonder sponsor maar ik hoop dat jullie wel meespelen want het is een makkelijk thema in deze tijd van het jaar.
Today started a new chalenge over at the Creative Corner Challengeblog.No sponsor this week but please join in cause it's an easy theme this time of the year.

Ik heb een kaart gemaakt met een hoop MD spulletjes.
I made a card with lots of MD materials.

Zijn jullie ook al druk met verdelen naar wie je welke kaart stuurt en het schrijven van al die kaarten?
De helft is al langs gebracht en verzonden.
Ik heb er dit jaar 85 gemaakt. Ik ben er weer trots op :)
Are you also very busy writing and sending Christmas cards?? This year I made 85 cards. So Im a bit proud :)




1 opmerking:

  1. Wat een super leuke kaart Linda, gave kleurtjes en vogeltjes!
    85!!!!!!!!!!!Jeetje ik ben al zo trots op mijn 56 kerstkaarten hihi..........baas boven baas!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda