Pagina's

zondag 13 september 2015

DT kaart CF: B is for...


Hoi allemaal/ Hi everybody,

Op het CraftyFriendsblog is alweer een nieuwe challenge van start gegaan... we worden gesponsord door A Random Fan en A day for Daisies.
Ik heb een digitale stempel van A random fan gebruikt.
Wat een snoeppies hè? Ze lijken wel beste vriendjes..

On our CraftyFriendsblog did start a new challenge already.
This time our sponsors are A Random Fan and A day for Daisies.
I did work with a digi of A Random Fan.
They look cute don't they? They seem to be BFF's.

Het thema deze twee weken is B is voor...
Ik heb gebruik gemaakt van een hoop B's
Our theme this forthnight is B is for...
I chose a lot of B's

Blue, Brown, Background, BFF's, Butterflies, Blooms,Buttons.


MD products:
PK9112
SF1118
EC0120


Challenges:










11 opmerkingen:

  1. Het is echt een leukerd geworden. Het afdrukje is super geinig.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En of het een snoepie is Linda, je kaartje sprong er op het blog al direct voor me uit en.........ik ga meedoen met ook heeel veel B's hihi!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Grappig en mooi! Mooi ingekleurd en het plaatje vind ik zo grappig!
    Dank je wel dat je meedoet bij K&K.
    Liefs, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke digi heb je gebruikt Linda - super gekleurd en supermooi gedaan - een prachtkaart!

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een enig kaartje! Het plaatje is zo leuk! Het hondje dat parmantig voorin zit! Superleuk.
    Dank je wel voor het meedoen aan onze challenge van K&K.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hi hi het kaartje is echt geweldig leuk, zie je de hond zitten voorin....Leuk kaartje heb je gemaakt. Leuk dat je mee doet met de challenge van K&K. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk kaartje ik hoop dat er genoeg MD spulletjes opzitten om mee te dingen naar de prijzen, fijn dat je meedoet bij Marianne Design Kreadivas, succes en tot snel, liefs Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Very nice card ! I thank you so much for sharing this beautiful card with us at the Kreadivas challenge this month ,good luck!
    Hugs Gudrun DT

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hello Nancy ,what a wonderful autumn impression with Daisy!Beautiful round easelcard! I thank you so much for sharing this beautiful card with us at the Kreadivas challenge this month ,good luck!
    Hugs Gudrun DT

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hi, gorgeous card!
    Thanks for playing along with us and good luck,
    Hugs Nela

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda