Pagina's

woensdag 24 december 2014

Kerstgroetjes voor jullie allemaal



Hoi allemaal/ Hi everybody,

Vandaag nog net op de valreep vóór Kerst mijn foto met ruim 40 kaarten op tafel (van de in totaal 84 gemaakte kaarten).
Ze zijn allang verstuurd maar ik had nog geen moment genomen om een blog bericht te schrijven. Nu ik vakantie heb lukt dat wel tussen de druktes door.
Ik heb het afgelopen jaar zo hard doorgewerkt dat ik nu alweer een voorraad heb van 28 kaarten voor het komende jaar haha (wie had dat gedacht?) 

I've made over more than 80 cards and these on the table are send to family and friends.
I've worked so hard this year with the cards.. I already have a new stock of 28 cards for Christmas next year :) LOL.

Nu een kaartje die dus een jaar in de doos zal moeten wachten tot ie verstuurd mag worden. Ik laat jullie deze kaart zien omdat ik jullie allemaal een heel fijne Kerst toewens. Jullie hebben mij trouw gevolgd het afgelopen jaar en ik hoop dat jullie dat volgend jaar weer doen :)
Ik blijf deze week nog een paar keer kaartjes showen. Dus heb je even niks te doen tussen alle festiviteiten dan weet je me te vinden :)
Now I'm showing you a card for next year. I've made it yesterday. 
I'm showing you this one because it says: Christmas greetings: which I wish you all.
You did visit my blog this year and I hope you will next year aswell.
This next few days I'll post some other cards so... If you want a break from all the festive things... Hop over to see what I did.
MD producten:
PB7046
COL1338
HM9459
Challenges:





5 opmerkingen:

  1. Hoi,

    Heel mooi kaartje.

    Mijn beste wensen voor het nieuwe jaar.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi ,a beautiful card,thank you so much for joining us at Marianne´s Design Divas challenge this month !
    Hugs Gudrun DT

    BeantwoordenVerwijderen
  3. lovely card
    Thanks for playing with us at addicted to stamps
    hugs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi kaartje, gezellig dat je meedoet aan onze challenge bij Anmacreatief. Groetjes Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lovely Chrstmas card :)
    Thank you for playing with Marianne`s Design Divas :)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda