Pagina's

zondag 14 december 2014

DT kaart KIC Midway reminder


Hoi allemaal/ Hi everybody,

Het is alweer even geleden dat ik op mijn blog iets plaatste. Heel druk met 2 scholen en de Sinterklaasactiviteiten en daarna geveild door griep+ keelontsteking. Ik ben nog herstellende maar het gaat de goede kant op. Dus ik hoop met Kerst weer op en top fit te zijn ;)
It's been a while since my last post. I've been very busy with schoolactivities and after that I got the flue + laryngitis. I'm still recovering and hope to be all well in my christmasholiday ;)

Vandaag zitten we alweer op de helft van de KIC uitdaging: sketch+ winter.
Doe gezellig mee want er valt een waardebon te winnen van 10 euro  die je kunt besteden bij Harlekino. Deelnemen kan tot zaterdag 20 december. Ik ben benieuwd wiens kaarten ik nog mag bewonderen.

Today is already halfway the KIC challenge. This time it's a sketch to work with + winter theme.
You can win a giftvoucher of 10 euro to spend over at Harlekino.
I hope to see your cards with the lovely sketch! You can participate till december 20th.

Dit is mijn uitwerking/ This is my creation:

MD producten:
  • PP1405 Knipvel uit Creatief met Kaarten
  • PB7040 Scandinavian Winter
  • PK9079 Dutch Design

Challenges:



5 opmerkingen:

  1. Leuke kaart Linda en ik herken heel veel MD-spulletjes die je verrassend hebt gecombineerd!
    Heel veel beterschap!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje heb je gemaakt Linda, supermooi gedaan.
    Heel veel beterschap!
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart met dat vrolijke plaatje Linda. Beterschap...
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Linda
    He wat vervelend om met de drukte dan niet lekker te zijn .
    Beterschap in ieder geval .
    Het is weer een hele leuke en vrolijke kaart .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda