Pagina's

zaterdag 18 oktober 2014

Kerstkaartje en leuk nieuws/ Christmas card and some news


Hoi allemaal/ Hi everybody,

Dankjewel voor alle leuke reacties op mijn kaartjes van de afgelopen tijd.
Afgelopen week wilde ik mijn kaartje uploaden voor een challenge bij de Creatieve Zebra en zag ineens dat ze mij hadden uitgekozen als 1 van de nieuwe DT leden. LEUK!
Dus mijn kaartje maar niet meer geüpload :)

Thanks for the lovely comments in the past few days. 
Last week I was about to upload my card for a challenge over at DCZ and I noticed that they picked me as a new DTmember. NICE!
So I didn't upload my card there anymore :)

Vandaag weer een nieuw kerstkaartje wat ik jullie wil laten zien.
Today a new christmas card to show you.

MD producten:
COL1363
CR1201 
LR0134  (de sterren ervan)
CR1288
PK9082
PB7046
EC0151


Challenges:

9 opmerkingen:

  1. This is so serene and peaceful! Beautiful "Silent Night" themed card!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is a beautiful scene, love the colours.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. The detail on your card is fabulous. Love the colors and design.

    BeantwoordenVerwijderen

  4. Hoi Linda,

    Gefeliciteerd met je DT schap !
    Je kaartje is ook weer heel erg mooi ☺

    Een leuke en gezellige (knutsel) zondag ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kerstkaart en gefeliciteerd met je plek in het DT bij de creatieve zebra
    Liefs Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh my, what a pretty little scene...your diecuts are beautiful! Thanks for participating in my Merry Monday challenge this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi,

    Jij maakt ook leuke kaartjes. Tof dat we samen DT lid mogen zijn bij DCZ.


    Dit kaartje is ook heel mooi.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beautiful snowy scene! Thank you for joining us at Merry Monday!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Such a cute scenery you created for our challenge this week! Thanks for joining us at Merry Monday this week!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda