Pagina's

dinsdag 6 mei 2014

Rozer dan roze kan niet/ More pink is not possible


Hoi allemaal/ Hi everybody,

Hier weer een berichtje van mijn kant.
Here another message from my side.

Maar eerst dit... Ik zag net dat mijn kaartje van gisteren de spotlightkaart is voor de lopende challenge bij C&M Zo leuk!!
But first this... I just noticed that my yesterdays card the spotlightcard is over at C&M for this challenge.



Vandaag heb ik een kaartje voor jullie met een vlinder die lekker roze is ingekleurd.
De sketch is van CASE this sketch.
Today I have this very pink card with a butterfly. The sketch is from CASE this sketch.



Challenges:



13 opmerkingen:

  1. Prachtig apart kaartje heb je ervan gemaakt Linda - ik vind hem superleuk gedaan.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Linda,
    Prachtige knalrose kaart heb je gemaakt, mooie vlinder en de sliertjes zijn super,,groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je dit mooi gemaakt Linda, super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind je kaart wel heel gaaf zo roze ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuk de pijl in combinatie met de tekst, heerlijk al dat roze! bedankt voor het meedoen met de DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele leuke uitwerking. :) Leuk dat je meedoet met de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart!
    Leuk dat je meedoet bij DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi roze is niet lelijk leuk hoor en bedankt voor je deelname aan DCl.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi roze is niet lelijk leuk dat je meedoet bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaart, Linda. Daar hou ik wel van: knalroze en glimmers. Leuk dat je meedoet met CAS on Sunday. Liefs, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow I love your gorgeous design! Beautiful! Thank you for sharing with us at ABC Challenge! Hugs Julie DT xox

    BeantwoordenVerwijderen
  12. A beautiful job on this lovely card! Thank you for joining us at ABC challenge. Good luck and be sure and join our next challenge. I love seeing your work!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda