Pagina's

zaterdag 17 mei 2014

Label giftcard/ Tag giftcard


Hoi allemaal/ Hi everybody,

Ik ben heel druk met mijn werk op school dit moment dus vandaar dat het zo "lang" duurde ;)
Een warm welkom aan mijn laatste nieuwe volgers!! Ik hoop dat ik jullie veel mag inspireren!
I'm very busy at the moment with my work at school so that's what kept me so long ;)
A warm welcome to my new followers!! I hope to inspire you a lot!

Vandaag een kaartje om te laten zien dat ik al een tijdje terug maakte.
Handig voor nu, nu ik het zo druk heb.
Dit modelletjes kwam ik tegen in mijn oude fotoboek. Mijn oma heeft dit model 10 jaar geleden voor mijn verjaardag gemaakt. Grappig he? Nu heb ik het gebruikt en haar laten zien. Dat vond ze zo leuk :)
Today I'm showing a card which I made a while ago.
Perfect now I'm so busy to craft.
This type of card, I found in my old photoalbum. My granny did send that type of card to me on my birthday, 10 years ago. Funny right?? Now I did use this type of card and did show my granny this one. She liked it a lot ;)

MD products:

  • EC0146 Elines owls2
  • LR0157 (swirl)
  • CR1254 (tag)
  • EC0138 tekststempels (Er is er één jarig hoera hoera, 'n heel fijne dag)

Challenges:

9 opmerkingen:

  1. Hoi hoi
    Ja super leuk model .
    En prachtig gemaakt .
    Fijne zondag
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je dit schitterend gemaakt Linda, ik vind het prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk kaartje, weer eens iets anders en heel bijzonder dat het naar een idee is van een kaart van je oma. Bedankt dat je meedoet met de challenge van Miekelotte.
    Groetjes, Karin DT-team Miekelotte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, heel mooi in prachtige kleuren!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk model kaart, ik heb het nog niet eerder gezien. Leuk dat je mee doet met de challenge van Marianne's Design Divas.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een aparte vorm en lekker vrolijke uiltjes, bedankt voor het meedoen bij Marianne DEsign Diva's , tot snel,
    LG Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een orgineel vormgegeven kaartje/tag echt heel mooi gemaakt. Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauwie, wat is dit leuk gemaakt zeg. Super gaaf modelletje.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gorgeous card, thank you for join us at MDD challenge this month.
    Hugs Gudrun DT

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda