Pagina's

maandag 10 maart 2014

Mannenkaart uilen #2


Hoi allemaal/ Hi everybody,

Doen jullie nog mee met mijn blogcandy?? Je hebt nog 12 dagen!! ;)
Come on over and participate on my blogcandy!! You still have 12 days left to enter!! ;)

Genieten jullie ook zo van het zonnetje?? Al ben ik moe.. Ik vergeet dat spontaan door die mooie zonnestralen en die bloemetjes buiten!

Do you also enjoy the sunny weather? I even forget that I'm tired just because of the beautyful sunbeams and the flowers outside!

Al een keer eerder maakte ik een mannen kaartje met de MD uiltjes, nu weer. Toen met een gave sketch en nu naar eigen inzicht met stansen van Nellie Snellen die ik veelvuldig heb ingeslagen maar nog amper heb gebruikt. Dat werd nu dus wel weer eens de hoogste tijd.

A while ago I made a male card with the MD owls, now aswell. Back then with a difficult sketch now out of own inspiration and with a die from Nellie Snellen. I bought them in the past few years but I bearly used it so it became the right time to use it.

MD products:EC0146
EC0147
PK9085
PK9101
Challenges:


9 opmerkingen:

  1. Hele leuke kaart met de uilen.
    De spatten zijn ook erg leuk.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Linda,
    Wat heb je een leuke mannenkaart gemaakt, mooie uiltjes op een leuke achtergrond, de knoopjes en de vlekken zijn er grappig bij, groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Linda,
    wat een leuke kaart!! Mooi dat de spetters zo onopvallend gemaakt zijn en toch kun je er niet omheen. EN dat weer!!! Wat genieten! Krijgen we weer energie van.
    Lieve groet,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What cute owls and I like how they are arranged. Thanks for joining us at Creative Corner

    BeantwoordenVerwijderen
  5. gezellig en leuk kaartje met die uiltjes! bedankt voor het meedoen met de DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk kaartje Linda
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge

    Groetjes
    Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuke mannenkaart.
    Gezellig dat je meedoet.

    Mieke, MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  8. cute card! I love that white die cut! Thanks for joining our button challenge at Creative Corner Challenge this week and hope to see you again!
    Tammy DT

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi kaartje, de uiltjes blijven leuk! Leuk dat je meedoet met de MDchallenge!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda