Pagina's

zondag 23 maart 2014

Lentekaart #1: Tilda/ Spring card#1: Tilda


Hoi allemaal/ Hi everybody,

Hier eindelijk weer eens een kaartje van mij.
Ik heb de afgelopen weken echt niet stil gezeten, vorige week ben ik heerlijk met mijn tante naar de Knotsgekke kaarten en scrapdagen beurs in Den Bosch geweest, Ik bleef toen lekker logeren bij mijn oma en tante zodat we de volgende dag heerlijk met onze nieuwe aankopen konden knutselen. Ook dit weekend ben ik weer volop bezig geweest.
Ik heb een hoop voorraad kaartjes gemaakt. Die komen vanzelf wel weer voorbij als er weer leuke passende uitdagingen langs komen ;)
Here finally another card of mine. It's not that I've been doing nothing, in fact I've been pretty busy with making cards. Last week I went with my aunt to a big scrapcards market in the south of the Netherlands. I spend the weekend over at my granny's and aunts house to get crafty aswell. cause we were so excited to try out our new supplies :)
This weekend I've been making cards aswell for my stash so I'll show you them when there are nice challenges to combine with ;)

Ik ben op school een dag minder gaan werken maar ondertussen heb ik alweer uren uitbreiding gehad haha, nu werk ik op woe/do (in totaal maar 3,5 uur) in mijn eigen klas als rugzakbegeleidster voor een nieuwe kleuter die een ernstige spraak taal achterstand heeft.
Dit is heel leuk maar toch ben ik weer veels te veel extra bezig..
Het werk van een juf is ook nooit klaar ;)

At school I've reduced my hours. But that was very temporary. Now I'm working 3,5 hours extra to guide a new todler with language difficulties. It's only 3,5 hours extra per week but I always stay longer to do more schoolthings.. Schoolteachters are never "ready" from work.

Ik heb een vrolijk kaartje. Heerlijk met lente kleuren omdat er op de Magnolia Club een uitdaging is in de kleuren Blauw/geel/groen.
Ik heb papier gekozen met vogeltjes, krokussen gestanst en Tilda een fleurig jurkje gegeven. Natuurlijk nog wat wolkjes erbij. Ik verstuur niet veel kaarten met echt lente achtige teksten omdat ik meestal andere teksten passender vindt of juist meer algemeen zodat het ook voor een ander doel verstuurd kan worden.
I made a cheerful card. Lovely springcolors cause there's a challenge over at Magnolia's Club with the colorcombination: blue, green and yellow. I chose birdy papier, lovely springflowers, and a springcolor dress for Tilda with the butterfly on her hand.
And ofcourse some clouds. I chose a general text that's because I'd like to keep it general so I can send this card for more occasions.




Challenges:



Geniet nog van de zondag!
Enjoy your sunday!




10 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart Linda, ik vind hem supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Linda,
    wat een leuk en vrolijk kaartje heb je gemaakt. Echt in de voorjaarskleuren.
    En wat je schrijft: het werk van een juf is nooit klaar....ja dat klopt, maakt niet uit of je met kleuters werkt of met MBO'ers. Met allebei heb ik ervaring en het klopt!
    Leuk dat je meedoet met onze challenge van Knutsels en Kadootjes.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Linda

    De beurs zal vast heel leuk geweest zijn .
    ben daar ook een keer geweest maar vind het best een eind weg .
    Je kaartje met Tilda is weer erg leuk .
    past bij het weer van vandaag in deze lente kleurtjes .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Adorable card & such a cute image....your coloring is wonderful!!!

    Thanks so much for playing along with us @ Inky Impressions & hope to see you back again for our *Humor* challenge!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. beautiful card! thanks for joining us at inky rubberstamps!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. C'est une jolie carte !
    Merci pour ta participation au creative corner challenge
    Bises

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie en vrolijke kaart is dit, wowww ☺

    Gezellige en fijne week ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Linda een mooie en vrolijke kaart zeg! groetjes Willie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. WAt een schattig kaartje!
    Dank je wel voor het meedoen aan onze DML Challenge!
    Groetjeszzz,
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een prachtig voorjaars kaartje, leuk gedaan Linda,
    Wat was het druk in Den Bosch he.....
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda