Pagina's

zondag 23 februari 2014

MD club kaart met sketch/ MD club card with sketch


Hoi allemaal/ Hi everybody,

Hier ben ik weer. Dit keer met een kaartje voor de Marianne Design club.
Ik heb mij hier in juni al bij aangesloten maar hield het nog niet zo bij.
Nu zag ik een leuke sketch dus dacht: over gaan tot actie!

Here I am again, this time with a card for the MD club. I joined the club since june last year but never participated. Now I saw this nice sketch so I thought: time for action!


Ik heb maar besloten mijn nieuwe uiltjes te gebruiken in combi met het mannen papier van MD en ik maakte er zowaar een mannenkaart van haha.
Het was trouwens best wel zweten op die sketch want hij was toch wel vrij moeilijk!
Toch is het gelukt en ben ik wel mega blij met het "stoere" resultaat!



I decided to use my new owls stamp and the male paperblock from MD to make a male card.
It was btw a pretty difficult sketch but.. I managed so it took me a little longer than I expected.
However I managed and I am very pleased with the "tough" result!
MD products:EC0146: owls stamps
EC0147: textstamp: Oehoe je bent jarig!
PK9101: All for the men paperblock

Other products:Kraft
buttons
Copics
Linnen card 13,5x13,5cm

Challenges:







6 opmerkingen:

  1. Wat een leuke sketch, je hebt er een toffe en mooie
    kaart mee gemaakt ☺

    Een fijne zondag nog met heel
    veel leuke dingen en knutselen.

    Veel liefsss van Erica ☼
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een superleuk en prachtig kaartje Linda, ik vind hem top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Linda superleuke kaart en die tekst zo geweldig! groetjes Willie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart, Linda!
    Die uiltjes zijn echt cute en zijn zo leuk in combinatie met de tekst.

    Bedankt voor je deelname aan de challenge bij DCZ.

    groetjes van Dieke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt er een prachtige kaart van gemaakt . . de uiltjes blijven superleuk.
    Leuk dat je weer mee doet met de challenge van de Marianne design Divas

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda