Pagina's

woensdag 22 januari 2014

Vintage mannenkaart/ Vintage male card


Hoi allemaal/ Hi everybody,

**Kijk ook even naar mijn zwart/wit kaartje!! Ik ben heel benieuwd naar je mening :) Klik HIER
  En voor mijn Magnolia kerstkaart: Klik HIERCheck out my black and white card!! I'm really curious to your opinion :) Click HERE**
And for my Magnolia Christmas card Click HERE

Nu weer eens een vintage kaart. Ik heb stiekeme goede voornemens op knutselgebied gemaakt namelijk:
Meer vintage kaarten, mannen kaarten en Magnolia kaarten maken. Dat deed ik (ineens) te weinig dus waar wachtte ik nog op?? Afgelopen zondag ben ik een hele zondag lekker niks anders gaan doen dan knutselen. En wel voor mijn goede voornemens!!
Now I'm going to show you a vintage male card. Sneaky I made some crafty rules for myself this year: Making more Vintage cards, more male cards and making more cards with the super cute Tilda and Edwin images from Magnolia. Cause I suddenly did stop with that and had to pick up slowly last few months :)
Past sunday I didn't do anything else besides some crafting.. I was working on my rules haha.

Het idee voor de vintage mannen kaart stond in een tijdschrift van Studiolight (Mijn hobby kaart). Ik heb alleen het plaatje en sommige items die erbij zaten gebruikt maar zag de sketch bij NKU en wilde daar graag weer eens meedoen dus ik heb het stap voor stap plan omgegooid en ben mijn eigen kaart gaan maken.
The idea for this vintage male card was in a 3D magazine so I didn't had to look far for the image. But I saw this nice sketch over at NKU which I had to use :)
So I changed the plan for the step-by-step card from the mag and gave it my own interpetation.



En wat vinden jullie?? And what do you think??



7 opmerkingen:

  1. Hoi Linda,
    Je kaart is erg chique geworden, mooi hoor.
    Ben gelijk volger geworden van je blog.
    Groetjes Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit ziet er prachtig uit Linda, heel mooi gedaan.
    Fijn dat je meedoet bij WLVC, groetjes van Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie uitwerking van de sketch,prachtig kaartje geworden. Leuk dat je meedoet met de challenge van de NKU, veel succes.
    Liefs van Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende vintage mannenkaart Linda - supermooi gedaan - ik viond hem prchtig.

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat voornemen is alvast gelukt....en 2 in 1 mannenkaart en vintage! Ziet er goed uit zeg!
    Bedankt voor je deelname bij WLVC!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Linda,
    Ik kwam je tegen bij de mannenkaart challenge WLVC en ik zie dat je ook een zwart-wit kaart hebt gemaakt voor de Cards&Scrap uitdaging. Wat een leuke uitdagingen zijn het he! Je hebt hele mooie kaarten gemaakt, super!! Ik ben gelijk maar je volger geworden, kom je ook bij mij buurten?
    Groet, Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Linda, ik kwam op je blog door deze kaart (ik doe ook mee bij WLVC). Mooi geworden zeg! Ook je zwart-wit kaart is superleuk. We komen elkaar ook daar weer tegen, haha! Ben gelijk je volger geworden, kom je ook eens bij mij buurten?
    Groet. Ela

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda