Pagina's

dinsdag 3 december 2013

Beterschap/ Get well card


Hoi allemaal/ Hi everybody,

Het is te erg voor woorden. Het heeft 3,5 week geduurd voordat ik weer eens wat gepost heb.
Zo schiet het natuurlijk ook niet op met die 50-volgers candy etc. * schaam schaam*
Aaaaah it took me 3,5 weeks to finally post something *shame on me* This is not the way to reach 50 followers and throw out a candy ;)

Ik heb de afgelopen weken niet stil gezeten hoor. Ik heb op mijn werk super druktes gehad en die zijn ook nog niet voorbij want Sint en Kerst zijn leuk maar oh-zo-drukke tijden op een basisschool. Ik heb veel geknutseld in de weekenden maar... ik kreeg het met geen mogelijkheid voor elkaar om achter de computer te kruipen, zo druk had ik het.
Daarbij liep ik 1,5 week een beetje tegen de verkoudheid/griep te worstelen. 

In the past few weeks I didn't had the time to sit still and do nothing. At work ( primary school) we had some really busy weeks and we still have them cause Sinterklaas and christmas are almost around the corner. Lovely feasts but it takes a lot of preparation.
With that I also struggled with some flue. But in the weekends I did craft a lot only had no time during the weeks to post it :(

Hier is een kleine greep uit wat ik maakte / Here is something to catch up a little.

materialen/ supplies:

  • doctor Edwin stamp
  • MD frame
  • text stamp MD: rust maar lekker uit (rest for a while)
  • washi tape
  • design paper
  • shiny embellishments
Challenges:






4 opmerkingen:

  1. Ook deze heb je weer leuk gemaakt, en gezellig dat
    je meedoet met de Challenge bij EHI !
    Gezellige nieuwe week ☺
    Liefs Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful masculine card. Beautifuly colouring. Thanks for playing along with us at Marvelous Magnolia Challenge theme “Anything goes” . Hope to see you again next challenge also!. Good luck in the draw. Elena F.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi beterschaps kaartje! Leuk dat je meedoet aan de challenge bij EHI.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je zal maar patiënt van dr. edwin zijn, dan komt het vast weer goed hoor.
    Geslaagd is je kaart!
    Leuk dat je meedoet met onze challenge.
    Groetjes hennie DT EHI.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda