Pagina's

dinsdag 27 augustus 2013

Tilda aan het freubelen/ Tilda is crafting



Hoi allemaal,

Hier ben ik met mijn tweede blogpost. Zoek je mijn blauwe Daisy kaartje? klik dan HIER
Here I am with my seccond post. Looking for my blue Daisy card? click HERE


Deze kaart is gemaakt met een stempeltje van Tilda. Ik heb de kaart al kant en klaar gekocht (met de uitgestansde vormen).
Er zitten knoopjes op, een tekststempel en rand van MD en kartonnen spoeltjes waar ik haakgaren omheen heb gewikkeld.
I made this card with an image of Tilda. The card, I bought as the diecutted version.
I did put some buttons on, a text stamp (handmade) and the border from MD and some spools with crochet thread.






Challenges:



En wat vind je ervan?
And?? Do you like it?




10 opmerkingen:

  1. wat een lief kaartje Linda,
    leuk die kaartjes met draad erbij...

    bedankt voor je deelname aan YMAM.

    Liefs annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful Card!
    Thanks for Playing with us at magnolia mania!
    Hugs Andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel mooi kaartje, leuk met de klosjes garen erbij

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuk hoor, bedankt voor het meedoen bij YMAM

    BeantwoordenVerwijderen
  5. How clever, Linda. Such a gorgeous creation! Love those cotton spools! Thank you for joining the current Cutie Pie Challenge. Jane xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lovely sweet card, just perfect for our current cutie anything goes challenge at Cutie Pie Challenge, good luck cheers Sue N x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een supermooi kaartje Linda, top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lovely card and a cute Tilda.
    Thank you for joining the Cutie Pies Anything Goes challenge and good luck x Susan x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Your creation is just gorgeous :0)))

    Thanks for playing with us at Magnolia Mania ;0)

    Hugs Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Very nice creation - I like the motiv. Thanks for joining Stamp with Fun.
    Big hug
    Andrea-Emmi41

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda