Pagina's

zondag 28 juli 2013

Schilderijtje voor mama/ wall art for mum


Hoi allemaal/ Hi everybody,

Vandaag weer wat showen aan jullie! Ik heb gisteren namelijk met mijn moeder samen een canvasdoek van 20x20cm bewerkt.
In de keuken hing al "eeuwen" een schilderijtje wat nu echt op was. Maarja wat zouden we er dan gaan hangen?
Aangezien wij niks kunnen weggooien, hebben wij nog mooie plaatjes van misschien wel 10-15 jaar geleden die wij wilde gebruiken om te knutselen maar nog steeds hebben bewaard. Natuurlijk is er al heel veel van weg gedaan omdat het zo " ouderwets" uitzag. Maar... bloemen printen vergaan niet zo snel. Zo ook deze niet die we uitkozen om te gaan bewerken op het canvasdoek.

Today I have something to show you. Yesterday I altered up a canvas which is 20x20cm.
In the kitchen, we had an old painting but it was time for something new. Although at first we didn't know what we could hang there.
But who keeps some, has some, right?
We kept a lot of nice 3D images from 10-15 years ago, OK most were a bit oldfashion looking so we threw them away but we also had some nice flower images so we picked one to alter our canvas :)





Mijn mams had zin om het uit te knippen, ik heb hem verder bewerkt in overleg met m'n mams. Wat ze er graag op wilde en vooral (wat niet!!!).
My mom did the cutting around the image but i did the rest. Ofcourse I asked what she liked or maybe more important (what she didn't like!!!).

Terwijl mijn moeder lekker zat te knippen liep het al tegen etenstijd dus ik ging vast de pizza maken die we hadden gepland.
During the time my mom was cutting out the image we also needed to eat dinner so I made a pizza ;)

uitjes, cervelaat, oranje paprika, champignons, cherry tomaatjes en ananas
voordat de kaas erop gaat ;)

 Jammie!!!



Challenges:




6 opmerkingen:

  1. Wauw wat schitterend hebben jullie dit gemaakt Linda, ik vind het helemaal geweldig, wat een pronkstuk. En je pizza ziet er heerlijk uit, mjammie.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo zie je maar weer, wie wat bewaart die heeft wat! :) Het resultaat is erg leuk geworden! Gezellig dat je meedoet bij Cards&Scrap deze week! Groetjes,Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Klinkt als een gezellig dagje samen knutselen! En wat een prachtig canvas kwam er die dag uit jullie handen. Erg mooi geworden, Linda.
    Gezellig dat je mee doet met deze uitdaging bij Cards & Scrap!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een bloemrijke kaart.
    Het eten ziet er ook heerlijk uit. Leuk dat je meedoet met Miekelotte is Challenging You.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat ziet er vrolijk uit, en die pizza.....mmm
    Heerlijk om zo samen te kunnen knutselen.
    Bedankt voor het meedoen met Miekelotte is Challenging You.
    Lieve groetjes Aya

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het ziet er weer prachtig uit Linda...leuk dat scrapproject van jou en je moeder! Mooi gemaakt. En ja die pizza...heerlijk hoor!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda