Pagina's

zondag 16 juni 2013

Sunday mojo!


Hoi allemaal,
Hi Everyone,

Ik lees net dat ik op DMCC een top 3 plekje gewonnen heb! Met mijn kaartje met de vele cirkels (DEZE).
I just read that i won a top 3 spot with my circles card (see the link in the sentence above to go to the card if you missed it).
-----------------------------------------------------------------------

Vandaag heb ik 3 kaarten gemaakt (ondanks dat het vaderdag was) Mijn vader en broertje waren druk in de tuin dus ik mocht lekker kaartjes maken ;)
Van mijn sportmaatje had ik een verzoek gekregen: een kaartje maken voor haar af te studeren zoon. Hij werkt en leert voor kok. Dinsdag kan hij afstuderen. Natuurlijk wilde ik dat wel doen voor haar.
Today i made 3 cards eventhough it was Fathersday today. My dad and brother are doing mens things in the garden. So i was allowed to make some cards.
My friend from the gym asked me to make her a graduation card for her son. He's working and learning to be a cook. Tuesday is the day that he can graduate.
And i was happy to make the card ofcourse!

Twee weken geleden waren we bij de Action en zagen leuke 3d plaatjes (van stof) In het thema van koken. Daarmee zou ik een kaart maken. Ook had ik een pasfoto nodig om hem erop te verwerken.
Two weeks ago i was at a store called Action. We saw nice 3D images of fabric in the cooking theme. So i was about to make a card with those images. I also needed a portraitphoto of him to add to the card.

Hier zie je het resultaat van de eerste kaart!
And this is the result of my first card!


Mijn sportmaatje gaf een oude pasfoto, dit is echt jaren geleden haha.
Ik ben benieuwd hoe hij reageert als hij 'm krijgt!!
My friend gave me an old photo of her son so this is ages ago haha lol.
I'm curious how he'll react!!
----------------------------------------------------------------------


Mijn tweede kaart was ook in opdracht van... alleen nu van mijn moeder!
Mijn broertjes schoonmoeder wordt bijna 60 dus of mijn moeder van mij een gemaakte kaart kon krijgen voor haar! Nou eerst maken natuurlijk!
My second card is a request from my mom. My brothers mother in law will turn 60 in a few days. My mom wants to send her a card so i had to make one first ofcourse!

Aan de hand van mijn pins op Pinterest vond ik een leuk voorbeeld om mijn kaart te "liften" deels hetzelfde maar toch geen letterlijke kopie ;)
In my Pinterest pins i found a great card to "lift" i took the idea of it but didn't make an exact copy!
Mijn Pinterest pin
This is the Pinterest pin.

En hier de uitwerking ervan op mijn manier!
And here's my result of the card in my own way!


Deze kaart doet mee aan de uitdaging bij:

  • AnMa-Creatief- verjaardag/ Birthday. Dit is mijn 3e kaartje. This is my 3th entry.

Kaart nummer 3 moet nog eventjes geheim blijven!
Het is alvast voor mijn Designteam @ Crafty Friends hier een kleine sneakpeak!
Want ik ben er trots op!!!!
Card number 3 is a little surprise! It's for my DT at Crafty Friends (for challenge 4, next week).
But i'll give you a sneak peak cause i'm so proud!


Fijne week!
Have a nice week!

5 opmerkingen:

  1. Hoi Linda
    Wat ben je lekker met je hobby bezig geweest, wat heb je prachtige kaarten gemaakt, ik zou niet weten welke ik zou moeten kiezen, ze zijn alle drie prachtig.
    Leuk dat je een top drie plekje hebt gehaald, krijg je een kik van vind je ook niet?
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig gedaan Linda, vooral de kaart die je gelift hebt vind ik supergaaf!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je top 3 plekje Linda, super voor je. Wat een geweldige kaarten heb je gemaakt, helemaal top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een vrolijk kaartje. Leuk dat je meedoet aan onze challenge bij Anmacreatief. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaartjes heb je gemaakt!
    Bedankt voor het meedoen met de AnMaCreatief challenge van deze maand...
    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda