Pagina's

zaterdag 29 juni 2013

Paars en groen/ Purple and green


Hoi allemaal,
Hi everybody,

Hier een korte post want ik heb nog een tweede die er zo aan komt!
Here a short post cause the seccond will be comming soon!

Vandaag wil ik jullie een kaartje laten zien dat ik gemaakt heb met borduurwerk.
Het heeft lang geduurd voordat ik de kaart maakte ( ik was eerst druk bezig met andere kaartjes) en had 'm al bijna 2 weken in mijn hoofd!

Today I'm going to show you a card that I made with embroidery. It took me long before i made it ( I was busy with other cards first). But had this card in my mind for almost two weeks!


Met deze kaart doe ik mee bij/ With this card i'll join a challenge from:

Ook stuur ik dit kaartje naar het Snoesjesblog om deze kaart te showen als gastdesigner.
I also send this card to the Snoesjesblog to show this card as a guestdesigner.

Ook zitten er op de kaart weer genoeg MD producten:
rand/ edge craftable: CR1250
Snoesje stempel/ stamp: HM9451
bloemen/ flowers: Creatable LR 0157
papierenroosjes/ paper roses : RB 2216 (lavendel kleur /lavender color).






6 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart hoor.
    Gezellig dat je meedoet aan onze challenge

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi gemaakt Linda, het borduursel maakt het een beauty van een kaart, dank je wel voor het meedoen aan het E.H.I borduurkaarten blog, lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vrolijke, kleurrijke kaart !!
    Leuk dat je meedoet.

    Mieke, MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtige kaart en bedankt voor je deelname bij EHI borduurkaarten.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtige kaart met het borduursel en bedankt om mee te doen met onze challenge
    bij E.H.I
    grtjs Cristel

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk gemaakt, het ziet er mooi uit!
    Gezellig dat je meedoet aan de challenge.

    Groetjes,
    Yvonne.
    MD challenge blog.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda