Pagina's

zondag 19 mei 2013

Boekenlegger met Washi tape

Voor info over het nieuwe blog wat per 1 juni van start gaat: scroll naar beneden!



Hoi allemaal,

Gisteren was ik in dubio, ik wilde graag eens aan de slag met washitape maar had zo mijn twijfels over hoe ik dat zou vinden... Ik ben er nu nog niet helemaal uit :P... 
Ik weet WEL dat het makkelijker lijkt dan dat het echt is dus respect voor degene die het veel toepassen ;)

Bij Dutchcardlovers is er een challenge met een sketch voor het gebruik van washi tape of stroken scrappapier. Ik heb hem gebruikt om dus mee te doen met washi tape.
Dit is de sketch

Ik heb geprobeerd dit toe te passen op het idee om een boekenlegger te maken.
Bij Duymelot is het thema: maak een boekenlegger dus vandaar de combi.

En dit is het resultaat!

Ik heb er nog wat twine aan toegevoegd als lus en als strikje.
De hoeken heb ik bewerkt met de ronde hoekpons en ik heb nog twee hartjes toegevoegd!

En wat vind je er van?



6 opmerkingen:

  1. Heel erg gaaf gedaan hoor, mooie kleuren. Bedankt voor je deelname aan DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel mooi gedaan in leuke kleuren
    dank je wel voor je deelname aan DCL
    groetjes miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een kleurige uitvoering van de opdracht Linda! Leuk idee voor een boekenlegger!
    Bedankt voor je deelname aan DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Origineel en bruikbaar! Geniet van die momenten ;)
    Dank je wel dat je meedoet bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een leuke boekenlegger heb je gemaakt en bedankt voor je deelname op ons duymelot challenge blog
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke vrolijke boekenlegger en leuk en gezellig dat je meedoet met de challenge van Duymelot en succes,

    creatief liefs,

    Mary

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda