Pagina's

maandag 22 april 2013

DT kaartjes voor Foreverfriends challenge #60: flowers!!- Zoek de verschillen


Hoi allemaal,
Vandaag is onze nieuwste challenge gestart op het Forever Friends Challenge blog
en ons thema voor de komende twee weken is:

Lots of flowers

We worden dit keer gesponsord door: Little Miss Muffet Stamps



Neem gauw een kijkje op het Foreverfriends blog (klik HIER) voor de andere DT kaartjes en om je kaartje te plaatsen! We zouden het super leuk vinden als je mee doet met een FOREVERFRIENDS product of stempel. Je maakt daarmee ook automatisch extra kans op een prijs!

Nu mijn kaartjes nog eventjes showen natuurlijk!

Dit eerste kaartje heb ik gemaakt naar aanleiding van een kaartje dat ik zag op Pinterest. Ik heb twee dingen precies andersom gedaan en natuurlijk nog wat bijgevoegd! Maar... de basis is hetzelfde!!
Dit is de kaart die ik zag op Pinterest:
komt van:http://lefthandedblonde.blogspot.co.uk/2010/07/i-kenny-k.html

en nu.....
mijn kaartje....
Zie je de verschillen in de basis?? ;)


Deze eerste kaart wil ik mee laten doen aan de challenges bij:
Duymelot- Lente/ Voorjaar
Milkcoffeechallenge- Welcome spring
Inkychicks- Birthday 



Bij nader inzien heb ik toch een kleine aanpassing gedaan op het moment dat de challenge al online was.
Op de foto's hierboven (zoals het ook op het FF blog te zien is) had ik aan de binnenkant van het envelopje een groene achtergrond geplakt (dezelfde als van het hartje) helaas viel deze zo dus bijna helemaal weg tegen de achtergrond. Zelfs het accentueren van de lijnen met mijn Copics gaf mij niet een voldoening dus ik heb net nog een aanpassing gedaan... kijk zelf maar en laat me weten of je het een verbetering vindt!!






Voor dit lieve beertje heb ik helaas geen passende challenge gevonden :(
Nou ik ben benieuwd naar jullie reacties!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda