Pagina's

zondag 3 maart 2013

Maandelijkse Candy bij Foreverfriends: Maart

Hoi allemaal,

Als je opzoek bent naar mijn laatste creaties scroll dan naar mijn berichtjes hiervoor!

Vanaf 4 maart t/m 30 maart kun je bijForeverfriends mee doen om een candy te winnen!
De sponsor deze maand is:
OPC:
Je kunt er twee digi stempels naar keuze winnen!









Wat moet je doen??
Kijk op het blog van FF. Vul je naam in bij de candy en zorg dat deze banner


 in je side balk staat! 
En...... fingers crossed!!

Het zou leuk zijn als je bij de DT members een reactie achterlaat aangezien  weer fantastische voorbeelden hebben gemaakt met digi's die wij kregen om voor jullie mooie inspiratie creaties te maken!

Dit is mijn kaartje:







Ik moet je zeggen..... ik vond het suuuuuuper moeilijk om hier wat van te maken met de materialen die ik beschikbaar had. Ik wil te snel en te graag veel roze, glitters en roosjes erin verwerken maarja dat vond ik hier niet kunnen.....
Met dit kaartje wil ik meedoen bij Cardsundmore Het thema was: non cute met bruin! Nou ik denk dat dat wel is gelukt zonder mijn gebruikelijke assortiment ;)




5 opmerkingen:

  1. stunning card!
    Thank you for joining us this week at cards and more.


    Hugs,Beate

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Linda,

    wat een geweldig gaaf kaartje, prachtig!
    Via via kwam ik op je blog, wat een prachtige creaties maak je, ben gelijk volger van je geworden.

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gorgeous card Linda! Love these papers and embellishments. Hugs and happy crafting! -Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful Card :) Thanks for joining us at Cards und More. Hugs, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi Linda, what a lovely and elegant card. Love the style and the sentiment is just fantastic.

    Thank you very much for joining us at the Cards und More Challenge.

    Hugs Claudia

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda