Pagina's

woensdag 30 januari 2013

Merry Christmoose...

Hoi allemaal,

Hier het 3e bericht van vanavond!!
De sneeuw is ver te zoeken maar tóch! alles voor de uitdagingen die nog lopen natuurlijk én omdat het gewoon veels te leuk is om lekker bezig te zijn (wanneer je inspiratie weer een beetje terug aan het komen is ;) ).
Ik zag een leuke inspiratie foto bij Bugaboo!
En zij hebben zo véél leuke stempels die in de winterthema's veelvuldig gebruikt kunnen worden!
Dit was de inspiratiefoto:

Hier haal je natuurlijk uit:
Een rendier en de kleuren: bruin/wit/blauw.
Ik ben dus aan de slag gegaan met een hele eenvoudige sketch!
De sketch komt van Less is more. Ik gebruikte wel een stempel erbij dus mijne is ietsje anders!!! :$
Kijk zelf maar eens!!


De achtergrond in de stempel (dus meteen achter de eland) was zo ontzettend wit dat ik het een beetje bijgewerkt heb met de Copics. Stipjes met licht blauw, grijs en crème. 
De rand om de tekst heb ik opgeleukt met glitterlijm net als een paar lampjes uit de lampjesslinger. Het lint heb ik cadeau gekregen en de ster-knoopjes zijn van de Xenos.

Deze kaart doet mee aan de volgende uitdagingen:


En?? Simpel maar leuk toch? Dat is het fijne van een CAS kaart!

9 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje Linda, die digi is leuk hè?
    liefs Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is die super geworden Linda, ik vind hem prachtig. Top weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. It's difficult to spot the sketch in these fun cards!
    Thanks so much
    Chrissie
    "Less is More"

    BeantwoordenVerwijderen
  4. not quite my sketch but very fun all the same

    Thanks for joining us this week!

    Jen xx
    "Less Is More"

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een supervrolijk kaartje!
    Je afbeelding is echt gaaf!
    Bedankt voor je deelname aan de uitdaging bij De Creatieve Zebra,

    Groetjes van Dieke.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi kaartje
    en wat leuk dat je mee doet met onze
    challenge.

    Groetjes Antoinette.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een leuk kaartje :)
    Dankjewel voor je deelname aan de challenge
    van Kleurenfestijn !

    Grtjsss Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wonderful card! thanks for playing this weeks Bugaboo challenge at Catch the bug!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Love it! perfect for this challenge! Thanks so for stopping by! We appreciate you sharing your creativity with us in our “January photo inspiration”challenge at Catch The Bug! We appreciate you! ~~Sammibug~~ DT Member For Bugaboo Stamps

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda